2016. október 28., péntek

Variációk almás sütire

Az almás sütiknek itt az ideje...
Nagy sikert aratott a kevert almás süteményem. Nagyon sok hozzá szólás érkezett, sokan a cukor mennyiségét sokallták. A cukor mennyiségét lehet csökkenteni, attól függően, hogy az alma milyen édes, tehát a cukor mennyisége ízlés szerint változtatható. Most megosztom néhány kedves hozzászóló receptjét is. Nagyon szépen köszönöm a recepteket! Lehet válogatni, kinek- kinek ízlése szerint...
Az én receptem itt található.
Almás kevert süti

 Harmat Edit kedves olvasó receptje:

"5 db alma reszelve,
1 bögre cukor, 
3 db tojás,
3/4 bögre étolaj, 
2 kávéskanál fahéj,
1.1/2 bögre liszt,
1 kávéskanál szódabikarbóna,
Ezeket keverjük össze, és lehet sütni. 170-180. fokon, 35-40 percig. Nagyon szépen köszönöm a vissza jelzéseket. Jó étvágyat hozzá."

Marika Ámanné így sütötte...

"Ez nagyon jó ! Az előbb vettem ki a sütőből. Annyi különbséggel,hogy 
30-40 dkg alma,
30 dkg liszt,
3 tojás,
30 dkg cukor, 
többi ugyan az,csak zsiradék nélkül."

Irén Bartalisné Bábler véleménye:

"Én már évek óta sütöm, nem egészen ezt a verziót, de a 40 dkg cukrot ehhez a mennyiséghez soknak tartom.Az én receptem:
 1 kg reszelt alma(nettó)
30 dkg liszt,
 30 dkg cukor,
3 egész tojás,
1 kávéskanál fahéj,
2 csomag sütőpor, 
20 dkg darált dió,(én szoktam rumba áztatott mazsolát és 1-2 kanál rumot is) és a tetejére csokimázt ! Évek óta a család kedvence!"

Nincsenek megjegyzések: